Μετά την πρόσφατη συμφωνία του Facebook με το NFL που επιτρέπει πλέον στη γνωστή ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης να προβάλει οπτικό υλικό με στιγμιότυπα στις σελίδες του, η Google δεν άργησε να απαντήσει και συμφώνησε με τη διοργανώτρια αρχή για να προβάλει αντίστοιχο υλικό μέσα από το επίσημο κανάλι της λίγκας στο YouTube.
Το NFL ήταν η τελευταία από τις τέσσερις μεγάλες λίγκες των αμερικανικών αθλημάτων (τη λίστα συμπληρώνουν τα NBA, NHL και MLB) που είχε μείνει εκτός YouTube αφού μόλις πρόσφατα άρχισε να συνάπτει συμφωνίες για την εκμετετάλλευση δικαιωμάτων του ψηφιακού της περιεχομένου. Η συγκεκριμένη συμφωνία θα αποφέρει στο NFL τα μισά από τα διαφημιστικά έσοδα που προκύπτουν.
Εκτός από το YouTube η συνεργασία επεκτείνεται και στη μηχανή αναζήτησης της Google όπου πλέον η ονομαστική αναζήτηση οποιασδήποτε ομάδας παρουσιάζει το τελευταίο αποτέλεσμα αυτής συνοδευόμενο από ενσωματωμένο βίντεο με τα στιγμιότυπα του αγώνα. Μετά και από αυτή τη συμφωνία μπορεί πλέον κανείς να παρακολουθήσει στιγμιότυπα του NFL μέσα από το Facebook, Twitter και YouTube.