Διαφημίσεις και halftime show για το Super Bowl 51

Λίγες ώρες πριν την έναρξη του Super Bowl 51, αυτό ανάμεσα στους New England Patriots και τους Atlanta Falcons, όλοι μας έχουμε επικεντρωθεί στην αγωνιστική κατάσταση των δυο ομάδων, πως θα παραταχθούν και ποιός είναι το φαβορί. Υπάρχει όμως και η τηλεοπτική/επιχειρηματική πλευρά του τελικού, στην οποία κατατάσσονται οι διαφημίσεις των εταιριών που σπονσοράρουν το άθλημα του NFL. Κάθε χρόνο μεγάλες εταιρίες ξοδεύουν υπέρογκα ποσά, για τα ελάχιστα δευτερόλεπτα που διαθέτουν ώστε να διαφημίσουν το προιόν τους. Στα διαλείμματα της μετάδοσης οι εταιρίες ποντάρουν στην μεγάλη θεαμτικότητα που έχει ο τελικός. Στον περσινό τελικό, Super Bowl L (2016), είχαμε μέσον όρο 111.9 τηλεθεατές, κατά την διάρκεια τους αγώνα. Το 72% των σπιτιών στις Ηνωμένες πολιτείες είχαν τον τελικό στην τηλεόρασή τους. Το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός των ΗΠΑ είναι το Super Bowl, κάνοντας την Κυριακή του αγώνα κάτι σαν εθνική εορτή. Κάθε χρόνο διαφημίσεις βασισμένες στο χιούμορ, την πρωτοτυπία αλλά και την φαντασία, με το κάθε δευτερόλεπτο προβολής να κοστολογείται έως και 5,5 εκατ. δολάρια.

Ας δούμε ενα μικρό δείγμα από τις φετινές διαφημίσεις. Βοοοοοh
Ας ξεκινήσουμε με τα Super Bowl μωρά! Εκπληκτική ιδέα και υλοποίηση από την λίγκα του NFL. Στην διαφήμιση μας ρωτά ποιός είναι ο επόμενος πρωταγωνιστής ενός τελικού Super Bowl, έχοντας μεταμφιέσει μωρά ως τον Michael Irvin, Von Miller, Marshawn Lynch, Μike Ditka, Joe Namath, Tom Landry. Ποιός θα αποτελέσει έμπνευση για το επόμενο μωρό? Κατα τη διάρκεια του αγώνα όλοι μας θα είμαστε αφοσιωμένοι στο… φαγητό. Έτσι λοιπόν ορισμένες ιδέες για κατανάλωση. Μυστήριο για τον Brett Favre και την διαφήμιση, καθώς τα Buffalo Wings θα μας ολοκληρώσουν την ιδέα τους κατά την διάρκεια του αγώνα. Τα αγαπημένα μας Skittles σε ρομαντική εκδοχή…

H αυτοκινητοβιομηχανία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι των διαφηίσεων και κατά την διάρκεια της χρονιάς, αλλά για τον μεγάλο τελικό υπάρχουν ειδικές ετοιμασίες ώστε να πείσουν κυρίως το ανδρικό κοινό να αγοράσουν το δικό τους προιόν. Ο Cam Newton πρωταγωνιστεί σε έναν ακόμη τελικό, αυτή τη φορά όχι στον αγωνιστικό χώρο του Houston, αλλά στους τηλεοπτικούς μας δέκτες με συντροφιά την Miranda Kerr. Ποικίλα σχόλια για την διαφήμιση της Audi και το #DriveProgress. Η κοινή γνώμη έχει διχαστεί και πολύ μιλούν για αντιπάθεια προς την πλευρά της Γερμανικής εταιρίας. Εσείς τι γνώμη έχετε;

Honda, Ford, Mercedes και Lexus συμμετέχουν και αυτές στο άτυπο “ράλι” των διαφημίσεων.

Αρκετή φαντασία στην καθαριότητα…Μηπως να βάζαμε και εμείς ένα χεράκι στις δουλειές του σπιτιού; Ακόμη περισσότερη φαντασία στο τηλεοπτικό σποτ του Wix.com, στην οποία οι Jason Statham και Gal Gadot κατεδαφίζουν ένα εστιατόριο. Πιο πολύ για trailer ταινίας μοιάζει. Αινιγματικός ο Justin Timberlake, στο μικρό απόσπασμα της διαφήμισης. Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι και ίδιος μέτοχος της εταιρίας που παράγει το αναψυκτικό.

Ίσως η καλύτερη διαφήμιση έως τώρα. Το Febreze μας δείχνει πως να καταπολεμήσουμε όλες τις δυσάρεστες μυρωδιές πριν, κατα την διάρκεια αλλά και μετά το τέλος του αγώνα. Μια καλά στοχευμένη διαφήμιση που απευθύνεται σε όλους τους τηλεθεατές.

Ναι Tom Brady και την ανάπαυλα! Δεν μπορούμε ούτε δευτερόλεπτο χωρίς τον QB με την διαφήμιση της Dell να ολοκληρώνεται κατά την διάρκεια του αγώνα. Έπειτα από τον Brady, έρχεται ο μεγάλος απών από τον τελικό, ο Rob Gronkowski. Εξαιτίας του σοβαρού προβλήματος στη μέση, ο Gronk δεν θα δώσει το παρών σε αυτόν τον τελικό. Κατάφερε όμως να είναι ο πρωταγωνιστής έστω και χωρίς την φανέλα των Patriots! Στην διαφήμιση γνωστού απορυπαντικού συμμετέχει και απλά είναι ο εαυτός του. Αξίζει να παρακολουθήσετε όλες τις εκδοχές της διαφήμισης… Gronk και πάλι αλλά σε άλλη εποχή… Αφήνουμε τις μπύρες για το τέλος, μιας και θα αποτελέσουν σταθερή αξία κατά την διάρκεια του τελικού. Τέλος η αγαπημένη μας Snickers έχει μεγάλα σχέδια και στο Super Bowl LI να μας παρουσιάσει κάτι ξεχωριστό. Έως τώρα το μόνο που έχει αφήσει έιναι υποσχέσεις για το βράδυ της Κυριακής 5 Φεβρουαρίου.

Στο halftime show γνωρίζουμε ότι θα πρωταγωνιστήσει η Lady Gaga, η οποία στο περσινό τελικό ήταν αυτή που τραγούδησε τον εθνικό ύμνο των Ηνωμένων Πολιτειών. Ο Luke Bryan, τραγουδιστής country μουσικής, είναι αυτός που θα απαγγείλει τον εθνικό ύμνο στο Super Bowl LI. Πολλές οι φήμες ότι η Beyonce ίσως εμφανιστεί ως guest στο πλευρό της Gaga. Το φαντασμαγορικό show θα πλαισιώνουν πολλά drones τα οποία θα πετούν στην έδρα των Houston Texans, NRG Stadium. Θα αποφευχθούν τα πολιτικά σχόλια από πλευράς Gaga, η θα σχολιάσει ανοιχτά τον νέο πρόεδρο της Αμερικής κατα την διάρκεια που όλος ο πλανήτης θα παρακολουθεί το show;

About The Author: Serdiegito

Οπαδός των Raiders, κάτι που κληρονόμησε από την οικογένεια. Όπως ο Πατσίνο στον Νονό, έτσι κι αυτός δεν μπόρεσε να γλιτώσει από την μοίρα που του επέβαλε το σόι του και πιο συγκεκριμένα τα ξαδέρφια του που τον βασάνιζαν όταν ήταν μικρός (και μεγάλος). Γεννημένος στην Αμερική είναι Απόφοιτος μηχανικός ηλεκτρονικών υπολογιστών, γύριζε στο "ψηλέ" και πριν τον στρατό, έχει επενδύσει στο cross fit και χρησιμοποιεί χιούμορ και στον ύπνο του. Υπεύθυνος για τη μη παραγωγικότητα αρκετών υπαλλήλων χάρη στις αμέτρητες αστείες φωτό που στέλνει. Η θέση του Commisioner είναι το πάθος του, αν και δεν εχει ακόμη τίτλο....