Όπως μπορούμε να παρακολουθήσουμε και στο ακόλουθο βίντεο του nfl.com, το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός των ΗΠΑ συγκεντρώνει εξωπραγματικά νούμερα τηλεθεατών μπροστά από τους δέκτες τους, κάνοντας την Κυριακή του Super Bowl κάτι σαν εθνική εορτή. Οι εταιρίες οι οποίες σπονσοράρουν το άθλημα του NFL, συμμετέχουν σε αυτό το ξέφρενο ανταγωνισμό εκατομμυρίων για λίγα δευτερόλεπτα προβολής, και μας παρουσιάζουν κάθε χρόνο διαφημίσεις βασισμένες στο χιούμορ, την πρωτοτυπία αλλά και την φαντασία. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ότι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των θεατών να ασχολούνται και να σχολιάζουν τις διαφημίσεις, κλέβοντας λίγο από τη δόξα της ημέρας. Κάθε δευτερόλεπτο διαφήμισης, την ώρα του αγώνα, κοστίζει αδρά στις εταιρίες, με την εφευρητικότητα αλλά και τα ονόματα που συμμετέχουν σε αυτές να εκτοξεύουν τα ποσά. Οι διαστάσεις του μάρκετινγκ στην Αμερική είναι εκτός συναγωνισμού, αλλά εμείς θα σας παρουσιάσουμε ένα δείγμα από τις φετινές δημιουργίες των εταιριών.
Στα πλαίσια της καμπάνιας που έχει ξεκινήσει η εταιρία Snickers, “You’re not you when you’re hungry”, έχουμε δεί μεγάλα ονόματα να δυσανασχετούν με τις καταστάσεις δίπλα τους, αλλά το αγαπημένο τους σνακ να τους ηρεμεί. Έτσι φέτος ο Willem Dafoe αντικαθιστά την Marilyn Monroe στην περίφημη σκηνή από τα γυρίσματα του The Seven Year Itch.Εδώ έχουμε ένα Σκύμου/Μαϊλί το οποίο έχει συνδυαστεί με ένα μωρό…Αρκετά ρεαλιστική η διαφήμιση με το ενεργειακό ποτό να μας ξυπνά όλες τις αισθήσεις.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες σταθερά μας ενημερώνουν για τα καινούρια τους οχήματα, με το ανδρικό κοινό να αναζητά το νέο τους απόκτημα. Ο Christopher Walken ως προπονητής της ζωής, ο οποίος σχολιάζει το χρώμα από τις κάλτσες και καταλήγει στο αμάξι μάρκας ΚΙΑ. H Αcura μας παρουσιάζει το τελευταίο της δημιούργημα και η Audi συγκρίνει την οδηγική τηςαπόλαυση σαν αυτή της εκτόξευσης στο φεγγάρι. Η πιο εργατική Honda μας έβαλε ορισμένα πρόβατα να τραγουδούν το πόσο σταθερά οχήματα παράγουν, με την Hyundai να μας παρουσιάζει την “καρδιά” των αυτοκινήτων της αλλά και τον Kevin Hart ως πατέρα που ελέγχει τα πάντα. Η Mini με την σειρά της προσπαθεί να σπάσει τις προκαταλήψεις, και να πραγαμτοποιήσει το μεγάλο μπάσιμο στην αγορά της Αμερικής… Η Toyota προσπαθεί να μας ξεσηκώσει.
Αυτή η μικρή εταιρία παραγωγής καφέ με σήμα την νεκροκεφαλή, βγήκε στους δρόμους ντυμένη ως Viking και μοιράζει ροφήματα ξυπνώντας τους περαστικούς.
Επιθυμείτε διαμέρισμα με λίγο μιούζικαλ, καλό φαγητό και διασημότητες; Οι Alec Baldwin και ο μεγάλος Dan Marino πρωταγωνιστούν για το Amazon Echo.Η μπυρά…Σημαντικός παράγονντας για τον αντρικό πληθυσμό την ώρα του παιχνιδιού, και όχι μόνο..Bud Light, Budweiser, Michelob και Shock Top.
Δεν απουσιάζει βέβαια και το κοινωνικό μήνυμα της Colgate, θυμίζοντας μας πόσο σημαντικό είναι το νερό που διαθέτουμε.Το φαγητό απαραίτητο κατά την διάρκεια του αγώνα με τις διαφημίσεις βέβαια να στηρίζονται σε σκυλάκια, διαστημόπλοια, χαρούμενους μεταμφιεσμένους σε κέτσαπ ανθρώπους, αλλά και εξωγήινους. Μιας και είπαμε και εξωγήινους, ο γνωστός από την σειρά Ancient Aliens Γιώργος Τσούκαλος παρέα με τονν James Harden μας διαφημίζουν το Taco Bell.
Με το Axe μάλλον μπορείς να κάνεις τα πάντα…Καιρός για μία γερή δόση ζάχαρης με Pepsi και Skittles καθώς για το ξενύχτι του Super Bowl κρίνεται απαραίτητη….